У час стрімкого розвитку нових інформаційних технологій традиційна пошта не втратила своєї актуальності. Як і завжди, вона залишається потужним засобом комунікації.
Працівники пошти із повагою ставляться до кожного клієнта. Тут завжди дотримуються принципів інклюзії. Кожного дня оператори та листоноші обслуговують сотні таких осіб як у поштових відділеннях, так і вдом
.
Поштарі систематично проходять спеціальний курс, де опановують принципи обслуговування користувачів з інвалідністю. Укрпоштою розроблено дистанційний курс для начальників та операторів відділень поштового зв’язку «Послуги без бар’єрів – доступно, зручно, з розумінням». За цим курсом наприкінці 2015 року проведено навчання 14 804 працівників підприємства, котрі задіяні в обслуговуванні осіб з інвалідністю, а також інших маломобільних груп населення.
Турбуючись про доступність приміщень «Укрпошти», а також якості послуг, керівництво залучає осіб з інвалідністю до моніторингу. Зауваження і рекомендації включені до стратегічного плану розвитку підприємства. Долучитися до моніторингу можна через громадські організації.
Немає коментарів:
Дописати коментар