Серед найближчих дій вона виділила державні стандарти із соціальних послуг з перекладу жестовою мовою, супроводу осіб з порушенням зору, супровід людей з інвалідністю під час працевлаштування та соціально-трудової адаптації.
«Вони допомагають розширити можливості спілкування, освіти, працевлаштування для людей з інвалідністю», – пояснює Лазебна.
Також вона додала, що важливим кроком є цифрова безбар’єрність.
«Ми розуміємо, що цифрова безбар’єрність – це вимога часу, тому значну частину послуг Пенсійного фонду та послуг щодо призначення соціальних допомог перевели в онлайн… Ми створюємо єдину інформаційну систему соціальної сфери, яка надасть кожній людини можливість уникнути черг та збору купу довідок», – зазначила міністр.
За словами Лазебної, план дій таргетує потреби кожної окремої соціальної групи і забезпечує комплексний підхід для усунення виявлених бар’єрів.
«Найважливіший елемент стратегії – зміна філософії соціального захисту. Від надання пільг до створення можливостей», – наголосила міністр.
Немає коментарів:
Дописати коментар