Тренерка курсу – Марія Антипенко - не просто розповість про сторітелінг. Вона поділиться власним досвідом, застосування його під час роботи в різних проєктах. Розкриє секрети, які обов’язково має знати сторісмейкер.
Адже в своєму професійному кейсі пані Марія має досвід просування компаній, пов’язаних з туризмом, б’юті сферою, закладами харчування, меблями тощо.
Програма триденного тренінгу «Інтенсив зі сторітелінгу або Як стати сторісмейкером»
День 1 – 24 січня
•заглиблюємося у професію. Хто такий сторісмейкер?
•сторіс: види контенту; позиціонування; базові правила; помилки.
•контент план для сторіс;
•сторітелінг;
•структура сторітелінгу.
День 2 – 26 січня
•дизайн та оформлення сторіс;
•додатки, які можна використовувати для сторіс;
•кольорове коло Іттена;
•робота зі шрифтами;
•мудборд.
День 3 – 29 січня
•чому сторіс не залітають?
•де шукати ідеї?
•страшно виходити у розмовні сторіс…
•що таке «прогрів»?
Всі учасники Інтенсиву отримують в подарунок посилання на маркетплейси, на яких зможуть запропонувати потенційним замовникам свої послуги.
Тож, нагадуємо:
Тренінг відбудеться 24, 26 29 січня;
Початок о 14:00 (за київським часом);
Тривалість – 1 година;
Реєстрація за посиланням https://forms.gle/FanMnw6Kx99WSnzY7
В тренінгу зможуть взяти участь лише люди з інвалідністю, участь є безкоштовною і буде проводитись онлайн в ZOOM.
Обов’язковою є: присутність на кожному занятті;
👉виконання домашніх завдань.
Якщо виникли запитання?
📧Пишіть - aikfound@gmail.com
📞Телефонуйте +380661324039 (Світлана)
📷На фото: тренерка курсу - молода усміхнена жінка з довгим хвилястим волоссям. Напис: «Інтенсив зі сторітелінгу або як стати сторісмейкером»
📄Проєкт реалізовується за фінансової підтримки CBM Global Disability Inclusion - Madagascar та European Disability Forum завдяки отриманому гранту від громадської спілки Ліга сильних. Погляди, висловлені у цьому матеріалі, належать БФ АІК, і тому жодним чином не відображають офіційну думку фінансових партнерів.
Немає коментарів:
Дописати коментар