17.01.11

14-17 грудня я мала чудову можливість прийняти участь в інтегрованому форумі лідерів молодіжного громадського руху, який подарував нам богаро незабутніх вражень. Його організатором стала Всеукраїнське громадське соціально-політичне об'єднання «Національна асамблея інвалідів України».
Урочистим було відкриття конгресу. Позитивні виступи налаштовували на плідну подальшу працю.

Незабутнім, повним оптимізму став виступ В.М. Сушкевича. Його особиста історія – це приклад величі духу, незламної сили волі, великого стремління йти вперед до здійснення своєї мрії.

Багато інформації я почерпнула на секції «Соціальне партнерство у сфері соціального захисту молоді з інвалідністю». Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека ім. К. А.Тімірязєва, де я працюю підтримує ділові стосунки із багатьма громадськими об’єднаннями людей з особливими потребами нашого міста. Тому теми, що обговорювалися, безпосередньо торкалися моєї роботи. Я почула відповіді на багато, хвилюючих мене питань.

Яскравих вражень додала екскурсія по Києву. Це прекрасна нагода познайомитись з історією нашої столиці,  побачити її визначні місця, познайомитись із пам’ятками архітектури, релігійними центрами, сучасними забудовами.

Робота секції «Освіта, професійне навчання, працевлаштування та зайнятість молоді з інвалідністю» торкалася багатьох важливих питань. І хоча я вже подолала труднощі на шляху освіти і працевлаштування, корисна інформація знадобиться мені у подальшій праці в бібліотеці, а також під час спілкування із друзями, які мріють про цікаве і достойне життя.

Багато цікавих ідей можна було почерпнути у роботі секцій «Молода сім’я та батьківство» та «Соціальна інтеграція в навколишнє середовище».

Приємною несподіванкою стали для мене комфортні умови проживання, а також доброзичливе ставлення до мене організаторів і учасників форуму.

Немає коментарів:

Дописати коментар