12.02.11

Вітаємо всіх із днем святого Валентина! Бажаємо, щоб вогник кохання завжди сяяв у Ваших очах. Нехай це почуття приносить тільки світлі враження.
Пропонуємо Вашій увазі творчість Ірини Колосової, яка, незважаючи ні на що, свято вірить у велику, красиву, непереможну любов.

Не истребляйте, люди, вы любовь,
Она вам пригодится,
Она нужна вам вновь и вновь,
Она нужна вам, словно кровь.

В день Святого Валентина
Я хочу сказать о том,
Чтоб любовь, как паутина,
Обмотала весь ваш дом
Чтобы вы любимы были
Каждый день и каждый час,
Чтоб мечты ваши приплыли
И обрадовали вас.




Ти - капітан моєї яхти,
А яхта серце то моє,
Воно е крихітка мене,
У морі справжнього життя.

Не ображай його, благаю,
Не ображай, прошу тебе,
Воно з тобою попливе,
Куди ти скажеш, я це знаю.

А як образиш ти його,
Воно хитатиметься сильно,
Та не зупиниш ти його,
Бо є ображене воно.

І викине тебе на берег,
Пустий, без їдла та води,
Та будеш жити ти поперед,
Поперед всякої біди.

І не знайдеш ти там любові,
І не знайдеш ти там добра,
Там будеш в супроводі болі,
Ти все своє, своє життя




Ти тільки подивись на мене,
Ти тільки увійди в мій сон,
Як зразу ж я прийду до тебе,
Моя колишня ти любов,

До твого тіла доторкнутись,
Почути лагідні слова,
В тумані білому заснути,
Мені на все своє життя,

Я в захваті від слів твоїх кохання,
Нарешті я сподобалась тобі,
Приречена, жахливо нещаслива,
Твоєї крихітку знайшла душі.

Немає коментарів:

Дописати коментар