
Центром всіх тем, про які йшла мова, була дитина з
особливими потребами,її конституційні права на освіту. В Україні діє потужна
законодавча база щодо інклюзивної освіти,тож повстало питання: «Чому сьогодні так мало
учнів-інвалідів у загальноосвітніх навчальних закладах?»
На семінарі
висвітлювались такі питання: «Що таке інклюзивна освіта?», «Якою повинна бути ефективна реабілітація?», «Роль
ресурсних центрів у впровадженні інклюзивної освіти» тощо. Особлива увага була
приділена медичній реабілітації.
Кожна дитинна, а
особливо дитина із порушенням життєдіяльності, є особлива, і тому необхідно у
навчальних закладах створити умови, які б сприяли її всебічному розвитку. Для
цього розроблені спеціальні програми, створені посібники, проводяться консультації.

Багато дітей у
процесі навчання потребують спеціального супроводу. Його мають здійснювати
спеціально підготовані фахівці. Вони допомагають дитині у разі потреби.
Супровід може бути різний: соціально-психологічний, коррекційно-педагогічний, тощо. Завдяки йому дитина має змогу брати
активну участь у навчальному та соціальному житті класу.
Учасники семінару
мали змогу почути виступи людей, які мають безпосереднє відношення до інклюзивної освіти українського сьогодення. Це
студенти з особливими потребами,працівники соціального супроводу, батьки учнів
- інвалідів. Свій досвід щодо освіти і
працевлаштування з допомогою презентації powerpoint представила і я.
Такі зустрічі завжди є потужним стимулом для людей,які
зіткнулися із проблемою інвалідності. Завдяки їм стає зрозумілою одна дуже важлива річ – для того, щоб мрії
ставали реальністю треба діяти. Червоною стрічкою через всю роботу форуму
проходила думка «Вихід є завжди». І як би не було важко, підходящий варіант
знайдеться для кожного
Немає коментарів:
Дописати коментар