29.07.21

DIGITAL INCLUSION (ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ) – ПЕРШИЙ ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОДАТОК ДЛЯ ЛЮДЕЙ ІЗ ВАДАМИ МОВИ.

 На появу україномовного мобільного додатку, який озвучує слова, розвиває мовлення, допомагає спілкуватися, я очікувала давно. Він потрібний всім людям у різних життєвих ситуаціях, щоб бути почутими і знайти спільну мову завдяки технологіям. І якщо б щось подібне було у моєму дитинстві і в юнацькі роки, гадаю, процес мого особистого зростання був би набагато легшим і цікавішім. 

Додаток дуже доступний, у ньому легко розібратися. Для дитини із порушенням мови


спілкування є однією   із найбільших мрій. Родина завжди може знайти спосіб зрозуміти дитину, а от із однолітками складніше – це мені відомо із власного досвіду. І зараз, у час, коли більша частина спілкування у дітей і юнацтва базується саме на мобільних технологіях, дитина , яка здобула можливість комунікації саме в такій спосіб, може користуватися повагою у своїх друзів. Це для них дуже важливо.

Цей мобільний додаток сприяє мовній безбар’єрності. Завдяки йому у людей із вадами мови є чудова нагода бути почутими, бути сприйнятими, висловлювати свої почуття і емоції, розвивати таланти.

Додаток має кілька компонентів: “Слова” – універсальний словник з аудіосупроводом та зображеннями, “Мої набори” – індивідуальний словник з аудіосупроводом та зображеннями (який можна наповнювати самостійно) та розділ “Творчість”, який містить різноманітні творчі завдання. 

Користувачі також можуть виходити за межі додатку та ділитися своїми творчими доробками, створеними у ньому, у соціальних мережах і месенджерах. Знову пригадую своє дитинство. Я дуже любила розмальовувати картинки, але було важко це робити (маю ураження рук). Завдяки додатку творити і в такий спосіб виражати свої почуття і емоції набагато легше.

Бібліотека, де я працюю, має партнерські зв’язки із Вінницьким центром соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «Обрій». Переконана, що додаток буде корисним для клієнтів центру – людей із синдромом Дауна, аутизмом, ДЦП. Будемо розповідати їм про можливості додатку. 

Мені дуже приємно брати участь у тестування додатку. Дуже дякую за таку можливість. Цей напрямок є близьким і важливим для мене. Застосовуючи інформаційні технології, маю можливість спілкуватися, поглиблювати свої знання, розвиватися як спеціаліст. Сьогодні технології створюють нові можливості для всіх.


Немає коментарів:

Дописати коментар