14.06.24

МОЯ ВІРА - МОЯ СИЛА

У ці важкі часи важливо зберігати психологічний баланс. Людина з інвалідністю, яка живе в Україні під час війни, ділиться своїми методами підтримки внутрішнього спокою через християнську віру.

Щоденні молитви та читання Біблії стали для мене не лише ритуалом, але й справжньою опорою. Вони допомагають знайти внутрішній спокій і надію, коли навколо стільки тривоги і несигурності.

Більше шести років я служила у спільноті францисканського ордену, де


моя роль світського скарбника була не лише обов'язком, але й підготовкою до активної громадської діяльності. Це були незабутні роки, наповнені досвідом і відповідальністю, де я відчувала братерську підтримку та готувалася до випробувань.

Важливо також говорити про свої почуття з близькими та спільнотою в церкві – це знімає напругу та додає сил.

Відвідування церковних служб, навіть онлайн, приносить відчуття єднання та підтримки. Слухання духовної музики та читання надихаючих книг також допомагає зберігати віру та силу.

А як ви підтримуєте свій психологічний стан у ці складні часи? Поділіться вашими методами та досвідом у коментарях!

Немає коментарів:

Дописати коментар