02.05.12

ІНТЕРНЕТ-ЦЕНТР


Привіт усім!
Я – маленька черепашка. Моє повне ім’я Зіновій, хоча друзі лагідно кличуть мене Зюня. А друзів у мене багато. Це працівники вінницької обласної бібліотеки, а також і читачі.

Декілька років  тому колеги подарували мене на день народження Ларисі Білій. Оскільки вона тоді працювала у відділі маркетингу, моє знайомство із бібліотекою розпочалося саме звідти. Із перших днів я дізнавався, наскільки цей відділ є важливий у роботі всієї бібліотеки. Адже його працівники несуть відповідальність за цілу низку інноваційних процесів. Серед них   планування, ціноутворення, продаж, доставка товарів та надання послуг, в яких є потреба у реальних та потенційних користувачів. Велику увагу маркетологи приділяють створенню позитивного іміджу бібліотеки. Ретельно вивчаючи досвід кращих бібліотек світу, активно впроваджують його у роботу нашої тімірязєвки. Саме тому, попри свій поважний вік, вона стає такою привабливою, сучасною, більш відкритою.


Але на початку2012 року я дещо змінив своє місце проживання. Тепер мій акваріум стоїть у інтернет-центрі. Такий центр є нащадком відділу літератури і інформації виробничого профілю. Адже бібліотека завжди йде в ногу із часом. У шістдесяті роки минулого сторіччя попит на технологічну інформацію був дуже високий. Зараз, коли в моді комп’ютерні технології, виникла потреба у модернізації відділу.

Мене зацікавило, що сталося із документами виробничого профілю. Пізніше дізнався, що вони звичайно ж залишились. Ознайомитись із ними можна у секторі при читальному залі. Натомість тепер бібліотека пропонує багато нових послуг. Я звернув увагу, що змінилася сама система обслуговування. Віднині користувач має вільний доступ до усіх документів. А це книжковий та періодичний комп’ютерний фонд. Завдяки ньому є можливість постійно дізнаватися про новинки у галузі комп’ютерної апаратури і програмного забезпечення.

Нове місце мені дуже подобається. Це затишний, світлий зал.  Із свого акваріуму я спостерігаю за всією роботою центру. Я одразу зазначив, що найпопулярнішою послугою тут є безкоштовний доступ до мережі INTERNET. Помітив, що ця аудиторія користувачів не знає вікових меж.   Програмісти і системні адміністратори,  завжди дбають про належну якість цієї послуги.

Звернутися до нас може кожен. І навіть якщо користувач не дуже орієнтується  у віртуальному просторі, наша команда зарадить цій проблемі. Ознайомить з потрібними сайтами, допоможе зберегти інформацію, а також порадить пройти курси комп’ютерної грамотності при обласному тренінговому центрі, про який я чув  багато цікавого.

Якщо ж Вам не пощастило і в мережі потрібної інформації не знайшлося, на допомогу завжди прийде працівник відділу. Знаючи всі підрозділи бібліотеки,  Вам порадять до якого відділу краще звернутися. Та й у разі вдалого пошуку в Інтернеті, книжкова і періодична інформація гармонійно доповнить Ваші знання.

І тут у мене виникло запитання: а що робити коли  потрібна тільки електронна інформація? Виявляється, що у такому випадку зона вільного сканування до Ваших послуг. Тут є можливість самостійно сканувати зображення, документи, таблиці. Якщо ж виникнуть проблеми, сміливо звертайтесь до працівників відділу.

Я помітив, що сьогодні все частіше користувачі приходять до бібліотеки  із власним ноутбуком. Це насправді дуже зручно і в багатьох випадках значно дозволяє зекономити час. Саме для таких ситуацій у нас передбачена вільна зона Wi-Fi. Тепер доступ до всесвітньої мережі завжди чекає Вас у центрі міста.

Говорити можна багато. Та завжди є побоювання, що важливіше і найцікавіше залишилось поза розповіддю. Тож завітайте до нас. На Вас чекає незабутня зустріч із захоплюючим світом комп’ютерних знань. На Вас чекають цікаві відкриття, незалежно від ступеня обізнаності у галузі комп’ютерних технологій. А я, Зюня, висунувши голівку з акваріуму, щиро побажаю Вам успіху.    


2 коментарі:

  1. А коли Зиновій завітає до інших відділів Бібліотеки? Пропонуємо йому закордонну поїздку до відділу літератури та інформації іноземними мовами, що по Соборній 70. Тут його навчать розмовляти англійською, німецькою, польською та японською. Ну що ж, друже, чекаємо у гості. Дякуємо автору статті за знайомство.

    ВідповістиВидалити