13.04.13

ІНТЕРНЕТ-ЕТИКА



Сучасна активна людина часто є користувачем Інтернету. Якщо юзер в Мережі проводить навіть зовсім трохи часу, це означає, що легко можна знайти приклади його мережевої діяльності. Це соціальні мережі, блоги, форуми. Далеко не завжди користувачі реєструються під вигаданими іменами. А концепція деяких проектів ( ділові соціальні мережі тощо) зовсім не розрахована на їх анонімне використання. Часто користувачі не замислюються про те, як буде трактуватися їх слово, сказане із запалу-жару в гарячій дискусії на форумі.  Проте дуже даремно – сьогодні працедавці, також керівники громадських організацій приділяють велику увагу онлайновій репутації користувачів. Нині кожен п'ятий менеджер відділу кадрів шукає інформацію про претендентів в соціальних мережах.



Сайт Careerbuilder (http://www.careerbuilder.com) провів дослідження. Згідно його близько 34%  hr-менеджерів, що прибігають у своїй роботі до допомоги соціальних мереж, приймають рішення про відхилення кандидатури претендента на основі інформації, зібраної в Інтернеті. І всього біля 24% фахівців з персоналу повідомили, що онлайнова інформація допомагає їм впевнитися в правильності вибору того або іншого претендента. Також у дослідженні було з'ясовано, що 26% менеджерів у наш час шукають в пошукових сервісах інформацію про кандидатів, 22% -- використовують для пошуку соціальні мережі. При цьому самими негативними речами, виявленими в соціальних мережах, можуть стати фото в нетверезому вигляді або в стані наркотичного сп'яніння. В цьому випадку ніхто не звертає увагу на кваліфікацію. Все це підтверджує очевидний на сьогодні факт: працедавці і керівники недержавних організацій частіше стали вивчати «онлайнову» сторону життя потенційних кандидатів.

Ще частіше «гуглят» і «соціалят» інших людей потенційні партнери по бізнесу. Їх пильна увага стосується не лише самого користувача, але і його кола онлайнового спілкування. Мало хто хоче укладати операції з людьми, серед друзів яких є любителі випити, люди вільної поведінки або інші надмірно екстравагантні особи. Попит народжує пропозицію – підтвердженням цього відомого закону економіки і стали компанії, що допомагають «вибілити» онлайнову репутацію замовника. Наприклад, компанія Reputationdefender.com займається тим, що шукає за $10 в місяць всю інформацію в Мережі про своїх клієнтів і за додаткову плату позбавляється від непотрібних даних. Навіть можливі пояснення про те, що ділове життя – це одне, а розваги і життя поза роботою – зовсім інше, не можуть вплинути на враження, що склалося.

Репутація є дуже важливою складовою бізнесу. Втратити її легко, а відновити практично неможливо. Тому останнім часом все більше користувачів піклуються і про свою онлайнову репутацію. І замислюються над тим, яким є їх віртуальний портрет...


Немає коментарів:

Дописати коментар