
Сучасна активна людина часто є користувачем Інтернету. Якщо юзер в Мережі проводить навіть зовсім трохи часу, це означає, що легко можна знайти приклади його мережевої діяльності. Це соціальні мережі, блоги, форуми. Далеко не завжди користувачі реєструються під вигаданими іменами. А концепція деяких проектів ( ділові соціальні мережі тощо) зовсім не розрахована на їх анонімне використання. Часто користувачі не замислюються про те, як буде трактуватися їх слово, сказане із запалу-жару в гарячій дискусії на форумі. Проте дуже даремно – сьогодні працедавці, також керівники громадських організацій приділяють велику увагу онлайновій репутації користувачів. Нині кожен п'ятий менеджер відділу кадрів шукає інформацію про претендентів в соціальних мережах.
Сайт Careerbuilder (http://www.careerbuilder.com) провів дослідження. Згідно
його близько 34% hr-менеджерів, що
прибігають у своїй роботі до допомоги соціальних мереж, приймають рішення про відхилення
кандидатури претендента на основі інформації, зібраної в Інтернеті. І всього
біля 24% фахівців з персоналу повідомили, що онлайнова інформація допомагає їм
впевнитися в правильності вибору того або іншого претендента. Також у
дослідженні було з'ясовано, що 26% менеджерів у наш час шукають в пошукових
сервісах інформацію про кандидатів, 22% -- використовують для пошуку соціальні
мережі. При цьому самими негативними речами, виявленими в соціальних мережах,
можуть стати фото в нетверезому вигляді або в стані наркотичного сп'яніння. В
цьому випадку ніхто не звертає увагу на кваліфікацію. Все це підтверджує
очевидний на сьогодні факт: працедавці і керівники недержавних організацій
частіше стали вивчати «онлайнову» сторону життя потенційних кандидатів.
Ще частіше «гуглят» і «соціалят» інших людей потенційні партнери по
бізнесу. Їх пильна увага стосується не лише самого користувача, але і його кола
онлайнового спілкування. Мало хто хоче укладати операції з людьми, серед друзів
яких є любителі випити, люди вільної поведінки або інші надмірно екстравагантні
особи. Попит народжує пропозицію – підтвердженням цього відомого закону
економіки і стали компанії, що допомагають «вибілити» онлайнову репутацію
замовника. Наприклад, компанія Reputationdefender.com займається тим, що шукає
за $10 в місяць всю інформацію в Мережі про своїх клієнтів і за додаткову плату
позбавляється від непотрібних даних. Навіть можливі пояснення про те, що ділове
життя – це одне, а розваги і життя поза роботою – зовсім інше, не можуть вплинути
на враження, що склалося.
Репутація є дуже важливою складовою бізнесу. Втратити її легко, а відновити
практично неможливо. Тому останнім часом все більше користувачів піклуються і
про свою онлайнову репутацію. І замислюються над тим, яким є їх віртуальний
портрет...
Немає коментарів:
Дописати коментар