У
методичних матеріалах розкриті психофізичні особливості дітей з різними
нозологіями (діти з порушенням інтелекту, з розладами спектру аутизму (зокрема,
ранній дитячий аутизм), опорно-рухової, зорової та слухової систем). В книзі поєднуються
науковий та художній стилі написання, що дає змогу більш глибоко увійти у
специфічні особливості кожної дитини із проблемами здоров’я, зрозуміти цей стан
через її розповіді та із матеріалів науково-теоретичних джерел.
А також
у методичних матеріалах на прикладах малюнків, уривків із дитячих щоденників та
розповідей дітей показано, через що довелося пройти школярам з особливими
освітніми потребами. Адже крізь призму дитячих переживань можна в дійсності
зрозуміти недоліки та переваги інклюзивного навчання, знайти шляхи для
встановлення контакту з дитиною та надання їй необхідної професійної допомоги у
процесі педагогічної та соціальної інклюзії
.
Методичні
матеріали адресовані педагогічним, соціальним працівникам та батькам дітей з
інвалідністю.
Немає коментарів:
Дописати коментар