28.07.18

УКРПОШТА ГОТОВА ЯКІСНО НАДАВАТИ ПОСЛУГИ ЛЮДЯМ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ

У час стрімкого  розвитку нових інформаційних технологій традиційна пошта не втратила своєї актуальності. Як і завжди, вона залишається потужним засобом комунікації. 

Працівники пошти із повагою ставляться до кожного клієнта. Тут завжди дотримуються принципів інклюзії. Кожного дня оператори та листоноші обслуговують сотні таких осіб як у поштових відділеннях, так і вдом
.

Поштарі систематично проходять спеціальний курс, де опановують принципи обслуговування користувачів з інвалідністю.  Укрпоштою розроблено дистанційний курс для начальників та операторів відділень поштового зв’язку «Послуги без бар’єрів – доступно, зручно, з розумінням». За цим курсом наприкінці 2015 року проведено навчання 14 804 працівників підприємства, котрі задіяні в обслуговуванні осіб з інвалідністю, а також інших маломобільних груп населення.

Турбуючись про доступність приміщень «Укрпошти», а також якості послуг, керівництво залучає осіб з інвалідністю до моніторингу. Зауваження і рекомендації включені до стратегічного плану розвитку підприємства.  Долучитися до моніторингу можна через громадські організації. 

Немає коментарів:

Дописати коментар